Projekt został opublikowany 6 czerwca 2003 r. w "Gazecie Wyborczej".

Był owocem kompromisu pomiędzy gminą a ZTM.
Niemal wszystkie (poza linią 165) zmiany zostały wprowadzone 1 sierpnia 2003 r. (za wyjątkiem linii 513 – od 1 października).


LINIA RODZAJ LINII TRASA UWAGI
107 linia autobusowa zwykła stała ESPERANTO – Anielewicza – Smocza – Nowolipki – Andersa – plac Bankowy – Marszałkowska – Aleje Jerozolimskie – Krucza – Piękna – Górnośląska – Myśliwiecka – Łazienkowska – Czerniakowska – Chełmska – Dolna – Puławska – Odyńca – aleja Niepodległości – Madalińskiego – Wołoska – Woronicza – Racjonalizacji – Konstruktorska – Postępu – Domaniewska – Modzelewskiego – aleja Wilanowska – Puławska – Dolina Służewiecka – aleja KEN – Surowieckiego – Romera – Herbsta – Jastrzębowskiego – URSYNÓW PÓŁNOCNY.

(Stara trasa: ESPERANTO – ... – Modzelewskiego – aleja Wilanowska – METRO WILANOWSKA.)
Połączenie z linią 312.
Zmiana została wprowadzona 1 sierpnia 2003 r.
143 linia autobusowa zwykła stała NATOLIN PÓŁNOCNY – Płaskowickiej – Lanciego – Belgradzka – Rosoła – Ciszewskiego – Nowoursynowska – Dolina Służewiecka – aleja Sikorskiego – św. Bonifacego – Sobieskiego – aleja Witosa – aleja Becka – most Siekierkowski – Wał Miedzeszyński – Fieldorfa – Ostrobramska – Marsa – Chełmżyńska – Strażacka – aleja Chruściela – REMBERTÓW AON.

(Stara trasa: METRO WILANOWSKA – aleja Wilanowska – aleja Sikorskiego – ... – REMBERTÓW AON.)
Przejęcie fragmentu trasy linii 401.
Zmiana została wprowadzona 1 sierpnia 2003 r.
165 linia autobusowa zwykła stała METRO WILANOWSKA – aleja Wilanowska – Modzelewskiego – Orzycka – Gotarda – Bokserska – Kłobucka – Wyczółki – Łączyny – Wyczółki (pętla) – Łączyny – Wyczółki – Poleczki – Puławska – Płaskowickiej – Pileckiego – Gandhi – Rosoła – Płaskowickiej – NATOLIN PÓŁNOCNY.

(Stara trasa: BOKSERSKA – Kłobucka – Wyczółki – Półksiężyca – Poleczki – Galopu – Łączyny – Wyczółki (pętla) – Łączyny – Galopu – Poleczki – Puławska – Płaskowickiej – Lanciego – Belgradzka – Rosoła – Ciszewskiego – URSYNÓW POŁUDNIOWY.)
Połączenie z linią 306.
Zmiana została wprowadzona częściowo (z modyfikacją na terenie Służewca) 1 sierpnia 2003 r.
195 linia autobusowa zwykła stała HUTA – Kasprowicza (powrót: Kasprowicza – Nocznickiego – Zgrupowania Armii Krajowej "Kampinos" – jezdnia wzdłuż budynków dyrekcji Huty – HUTA.) – Żeromskiego – Słowackiego – plac Wilsona – Mickiewicza – plac Inwalidów – Mickiewicza – Andersa – Dawidowskiego – Słomińskiego – Bonifraterska (powrót: Bonifraterska – Muranowska – Andersa) – plac Krasińskich – Miodowa – Krakowskie Przedmieście – Nowy Świat – plac Trzech Krzyży – Aleje Ujazdowskie – Belwederska – Sobieskiego – aleja Sikorskiego – Dolina Służewiecka – aleja Rodowicza – Bartoka – Surowieckiego – Romera – Herbsta – Pileckiego – Roentgena – Płaskowickiej – NATOLIN PÓŁNOCNY.

(Stara trasa: HUTA – ... – Roentgena – Płaskowickiej – URSYNÓW ZACHODNI.)
Przedłużenie trasy w celu usprawnienia obsługi komunikacyjnej nowych osiedli położonych wzdłuż ul. Płaskowickiej.
Zmiana wprowadzona 1 sierpnia 2003 r.
306 linia autobusowa zwykła okresowa szczytowa
(kursuje w dni powszednie)
LIKWIDACJA LINII.

(Stara trasa: URSYNÓW PÓŁNOCNY – Bartoka – Surowieckiego – Romera – Herbsta – Pileckiego – Ciszewskiego – Dereniowa – Gandhi – Cynamonowa – Płaskowickiej – NATOLIN PÓŁNOCNY (powrót: NATOLIN PÓŁNOCNY – Płaskowickiej – Pileckiego – Gandhi – Dereniowa).)
Połączenie z linią 165.
Zmiana wprowadzona 1 sierpnia 2003 r.
312 linia autobusowa zwykła okresowa całodzienna
(kursuje w dni powszednie)
LIKWIDACJA LINII.

(Stara trasa: URSYNÓW POŁUDNIOWY – aleja KEN – Herbsta – Romera – Surowieckiego – aleja KEN – Dolina Służewiecka – Puławska – Woronicza – aleja Niepodległości – Puławska – Dolina Służewiecka – aleja KEN – Surowieckiego – Romera – Herbsta – aleja KEN – URSYNÓW POŁUDNIOWY. [Linia jednokierunkowa.])
Połączenie z linią 107.
Zmiana wprowadzona 1 sierpnia 2003 r.
401 linia autobusowa przyspieszona okresowa szczytowa
(kursuje w dni powszednie)
URSUS NIEDŹWIADEK (pętla na ul. Keniga) – Keniga – Warszawska – Jagiełły – Lalki – Cierlicka – Kościuszki – Spisaka – Kompanii Kordian – Pużaka – Sławka (powrót: Sławka – Bohaterów Warszawy – Kościuszki – Cierlicka) – Dzieci Warszawy – Ryżowa – Kleszczowa – Łopuszańska – Hynka – Sasanki – Marynarska – aleja Wilanowska – aleja Lotników – Wałbrzyska – Nowoursynowska – Ciszewskiego – URSYNÓW POŁUDNIOWY.

(Stara trasa: URSUS NIEDŹWIADEK (pętla na ul. Keniga) – ... – Nowoursynowska – Ciszewskiego – Rosoła – Belgradzka – aleja KEN – NATOLIN PÓŁNOCNY.)
Skrócenie trasy. Zastąpienie na terenie Natolina przez linię 143.
Zmiana wprowadzona 1 sierpnia 2003 r.
504 linia autobusowa przyspieszona stała EMILII PLATER – Emilii Plater – Świętokrzyska – aleja Jana Pawła II – Chałubińskiego – aleja Niepodległości – Puławska – Pileckiego – Ciszewskiego – Dereniowa – Płaskowickiej – aleja KEN – Belgradzka – Stryjeńskich – Wąwozowa – aleja KEN – OSIEDLE KABATY.

(Stara trasa: EMILII PLATER – ... – Dereniowa – Stryjeńskich – Wąwozowa – aleja KEN – OSIEDLE KABATY.)
Ujednolicenie trasy na odcinku ursynowsko-natolińskim i synchronizacja rozkładów (naprzemiennie autobusy miałyby pojawiać się co 8-10 minut).
Zmiany wprowadzone 1 sierpnia 2003 r.
505 linia autobusowa przyspieszona stała DWORZEC CENTRALNY – Emilii Plater – Aleje Jerozolimskie (powrót: Aleje Jerozolimskie – aleja Jana Pawła II – DWORZEC CENTRALNY.) – Marszałkowska – plac Konstytucji – Waryńskiego – Puławska – Pileckiego – Ciszewskiego – Dereniowa – Płaskowickiej – aleja KEN – Belgradzka – Stryjeńskich – Wąwozowa – aleja KEN – OSIEDLE KABATY.

(Stara trasa: DWORZEC CENTRALNY – ... – Stryjeńskich – Belgradzka – aleja KEN – NATOLIN PÓŁNOCNY.)
513 linia autobusowa przyspieszona stała DWORZEC WSCHODNI (LUBELSKA) – Lubelska – Zamoyskiego – Sokola – Zamoście – most Świętokrzyski – Zajęcza – Dobra (powrót: Dobra – Tamka – most Świętokrzyski) – Solec – Ludna – Książęca – plac Trzech Krzyży – Aleje Ujazdowskie – Belwederska – Sobieskiego – aleja Sikorskiego – Dolina Służewiecka – Nowoursynowska – Ciszewskiego – Rosoła – Gandhi – Cynamonowa – Płaskowickiej – Rosoła – Belgradzka – Stryjeńskich – Przy Bażantarni – Rosoła – Wąwozowa – aleja KEN – OSIEDLE KABATY.

(Stara trasa: DWORZEC WSCHODNI (LUBELSKA) – ... – Dolina Służewiecka – aleja Rodowicza – Rosoła – ... – OSIEDLE KABATY.)
Ujednolicenie trasy na odcinku ursynowsko-natolińskim i synchronizacja rozkładów (naprzemiennie autobusy miałyby pojawiać się co 8-10 minut).
Zmiana wprowadzona 1 października 2003 r.

POWRÓT DO SPISU PROJEKTÓW




KONTAKT: trasbus@o2.pl.