LINIA AUTOBUSOWA ZWYKŁA

DATA NUMER RODZAJ LINII TRASA UWAGI
1969.11.10. 369 linia autobusowa zwykła okresowa szczytowa
(kursuje w dni robocze)
DWORZEC WSCHODNI (KIJOWSKA) – Kijowska – Targowa – 11 Listopada (powrót: 11 Listopada – Ratuszowa – Inżynierska – Wileńska – Targowa) – św. Wincentego – CMENTARZ BRÓDNOWSKI. Uruchomienie linii jako pomocniczej dla linii 169. Obsługa przez 4 autobusy przegubowe z zajezdni "Ostrobramska".

[MZK Polecenie Służbowe nr 73/69;
EW 1969, nr 268, 11 XI 1969, str. 5]
1970.10.04. 369 linia autobusowa zwykła okresowa
(kursuje w dni robocze w godzinach szczytu oraz w niedziele w godz. 9-17)
DWORZEC WSCHODNI (KIJOWSKA) – Kijowska – Targowa – 11 Listopada (powrót: 11 Listopada – Ratuszowa – Inżynierska – Wileńska – Targowa) – św. Wincentego – CMENTARZ BRÓDNOWSKI. Wprowadzenie kursowania w niedziele w celu usprawnienia dojazdu do Cmentarza Bródnowskiego.

[MZK Polecenie Służbowe nr 54/70;
EW 1970, nr 232, 2 X 1970, str. 5]
1970.11.01. 369 linia autobusowa zwykła okresowa szczytowa
(kursuje w dni robocze)
DWORZEC WSCHODNI (KIJOWSKA) – Kijowska – Targowa – 11 Listopada (powrót: 11 Listopada – Ratuszowa – Inżynierska – Wileńska – Targowa) – św. Wincentego – CMENTARZ BRÓDNOWSKI. Likwidacja kursów niedzielnych.
1971.05.09. 369 linia autobusowa zwykła okresowa
(kursuje w dni robocze w godzinach szczytu oraz w dni świąteczne przez cały dzień)
DWORZEC WSCHODNI (KIJOWSKA) – Kijowska – Targowa – 11 Listopada (powrót: 11 Listopada – Ratuszowa – Inżynierska – Wileńska – Targowa) – św. Wincentego – CMENTARZ BRÓDNOWSKI. Wprowadzenie kursowania w dni świąteczne w celu usprawnienia dojazdu do Cmentarza Bródnowskiego. Obsługa w dni świąteczne przez 3 wozy przegubowe.

[MZK Polecenie Służbowe nr 24/71]
1972.03.13. 369 linia autobusowa zwykła okresowa szczytowa
(kursuje w dni robocze)
WILEŃSKA – Targowa – 11 Listopada (powrót: 11 Listopada – Ratuszowa – Inżynierska – WILEŃSKA.) – św. Wincentego – św. Wincentego [nieistniejący odcinek] – Kondratowicza – Łabiszyńska – SUWALSKA (powrót: SUWALSKA – Łabiszyńska – Łojewska – Chodecka – Kondratowicza). Przedłużenie trasy w celu dalszej poprawy obsługi komunikacyjnej rozbudowywującego się osiedla Bródno.

[MZK Polecenie Służbowe nr 9/72;
EW 1972, nr 60, 11/12 III 1972, str. 7]
1972.05.07. 369 linia autobusowa zwykła okresowa szczytowa
(kursuje w dni robocze)
WILEŃSKA – Targowa – 11 Listopada (powrót: 11 Listopada – Starzyńskiego – Namysłowska – Ratuszowa – Inżynierska – Wileńska – WILEŃSKA.) – św. Wincentego – św. Wincentego [nieistniejący odcinek] – Kondratowicza – Łabiszyńska – SUWALSKA (powrót: SUWALSKA – Łabiszyńska – Łojewska – Chodecka – Kondratowicza). Skierowanie na trasę objazdową w związku z rozpoczęciem budowy kanału wzdłuż ul. 11 Listopada.

[MZK Polecenie Służbowe nr 21/72]
1973.03.10. 369 linia autobusowa zwykła okresowa szczytowa
(kursuje w dni robocze)
WILEŃSKA – Targowa – 11 Listopada (powrót: 11 Listopada – Ratuszowa – Inżynierska – Wileńska – WILEŃSKA.) – św. Wincentego – św. Wincentego [nieistniejący odcinek] – Kondratowicza – Łabiszyńska – SUWALSKA (powrót: SUWALSKA – Łabiszyńska – Łojewska – Chodecka – Kondratowicza). Przywrócenie stałej trasy po zakończeniu budowy kanału wzdłuż ul. 11 Listopada.

[MZK Telefonogram z 10 III 1973]
1982.07.01.
1982.08.31.
369 linia autobusowa zwykła okresowa szczytowa
(kursuje w dni robocze)
ZAWIESZENIE WAKACYJNE. [MZK Polecenie Służbowe nr 41/82;
EW 1982, nr 152, 27/29 VIII 1982, str. 7;
TL 1982, nr 153, 30 VI 1982, str. 5;
TL 1982, nr 207, 1 IX 1982, str. 5;
ŻW 1982, nr 142, 1 VII 1982, str. 8;
ŻW 1982, nr 193, 30 VIII 1982, str. 8]
1983.07.01.
1983.08.31.
369 linia autobusowa zwykła okresowa szczytowa
(kursuje w dni robocze)
ZAWIESZENIE WAKACYJNE. [MZK Polecenie Służbowe nr 27/83;
MZK Polecenie Służbowe nr 37/83;
EW 1983, nr 128, 1/3 VII 1983, str. 11;
EW 1983, nr 170, 31 VIII 1983, str. 7;
TL 1983, nr 153, 30 VI 1983, str. 7;
TL 1983, nr 206, 31 VIII 1983, str. 7;
ŻW 1983, nr 153, 30 VI 1983, str. 8;
ŻW 1983, nr 208, 2 IX 1983, str. 8]
1983.12.12. 369 linia autobusowa zwykła okresowa szczytowa
(kursuje w dni robocze)
LIKWIDACJA LINII. Połączenie z linią 338 w linię przyspieszoną 469.

[MZK Polecenie Służbowe nr 50/83;
EW 1983, nr 252, 27 XII 1983, str. 7;
TL 1983, nr 294, 12 XII 1983, str. 5;
ŻW 1983, nr 294, 12 XII 1983, str. 8]

OBJAŚNIENIE SKRÓTÓW W PRZYPISACH:


MPA - Miejskie Przedsiębiorstwo Autobusowe [Dokumenty udostępnione przez P. Grzegorza Gałęzowskiego.]
MPK - Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne [Dokumenty udostępnione przez P. Grzegorza Gałęzowskiego.]
MZK - Miejskie Zakłady Komunikacyjne [Dokumenty udostępnione przez P. Grzegorza Gałęzowskiego.]
ZTM - Zarząd Transportu Miejskiego [Dokumenty udostępnione przez P. Grzegorza Gałęzowskiego.]
EW - Express Wieczorny [1946-1999]
GL - Głos Ludu [1945-1948]
GW - Gazeta Wyborcza [1989-]
KC - Kurier Codzienny [1945-1953]
TL - Trybuna Ludu [1948-1990]
WW - Wieczór Warszawy [1946-1948]
ŻW - Życie Warszawy [1944-2011]

ZOBACZ TEŻ:


LINIA AUTOBUSOWA ZWYKŁA
LINIA AUTOBUSOWA ZWYKŁA

 

POWRÓT DO SPISU LINII AUTOBUSOWYCH ZWYKŁYCH

POWRÓT DO KARTOTEK LINII




KONTAKT: trasbus@o2.pl.